Data publikacji: 2016-10-12

To była biesiada!

W dniach 7-9 października odbył się wielki finał konkursu Gala Biesiadna – najważniejszej promocji, organizowanej przez Inter Cars w tym roku. Goście dopisali i w Hotelu Gołębiewski w Karpaczu pojawiły się tłumy klientów spółki, gotowych spędzić wspólnie weekend pełen emocji i atrakcji.

Klienci Inter Cars zaczęli przybywać do Karpacza już w piątkowe południe. Dlatego organizatorzy zadbali o to, żeby goście mieli już zorganizowany czas. Ci, którzy chcieli odpocząć i zrelaksować się, mogli skorzystać z parku wodnego Tropicana lub wziąć udział z zabawie Crazy Karts, w której nagrody ufundowała firma Castrol. 


Sieci serwisowe


Nie mogło też zabraknąć spotkań i ekspozycji dla osób, które prosto po podróży wolały zająć się sprawami biznesowymi. Czekała na nie ekspozycja wyposażenia warsztatów, a tam - specjalnie przygotowane oferty na zakup urządzeń czy też możliwość skorzystania z super oferty leasingowej. Ponadto dział WW oraz dostawcy pokazali wiele nowości, które swoją premierę miały podczas targów Automechanika Frankfurt 2016. Były to m.in. nowe serie urządzeń diagnostycznych KTS firmy Bosch oraz urządzenia do kalibracji kamer w pojeździe. Przygotowano również stoisko konsultacyjne dla wszystkich zainteresowanych szeroko pojętą naprawą systemów wtryskowych. Na żywo można było zobaczyć pracę urządzeń oraz porozmawiać o sposobach ich sprawdzenia i naprawy. W strefie wyposażenia warsztatów na gości czekały również emocje i sportowa rywalizacja. Wszyscy chętni mogli wciąć udział w „Rajdzie WW z nagrodami”, czyli w wyścigu w profesjonalnym symulatorze rajdowym 3D na czas. Ekspozycja warsztatowa była dostępna dla klientów przez cały galowy weekend.


Również już w piątek klienci mogli spotkać się z przedstawicielami sieci serwisowych skupionych wokół Inter Cars. O godzinie 16 odbyła się prezentacja „Z drogi do uścisku dłoni, czyli jak podnosić standard przy rosnących potrzebach klientów”. Osoby prowadzące starały się pokazać właścicielom warsztatów, jak dopasować standard serwisu do rosnących oczekiwań klientów. Namawiały również słuchaczy do spojrzenia na swój biznes z zupełnie innej perspektywy – obecnych lub potencjalnych klientów. Chodzi o to, żeby zastanowić się nad tym, na co zwracają uwagę kierowcy, którzy trafiają do warsztatu i jak chcą być obsłużeni. Spotkania sieci serwisowych kontynuowane były w sobotę – aby każda zainteresowana osoba mogła wziąć w nich udział.